back on track

jo så kan det faktiskt vara.

Dagen idag har spenderats framför datorn till stor del i alla fall mellan halv elva och tre.
Då va jag hos Mia och vi gick igenom uppsatsen så vi i alla fall har alla delar med - rubriker, underrubriker och sånt...ja ni vet säkert vad jag menar.

Efter det åkte jag och handlade för att kunna göra tårta.

Hem som ett jehu och så kom käraste mamma hit <3

Vi käkade och sedan droppade det in folk hela tiden.
Det är bra underbart med stor släkt!!!

Vi fikade och fikade och fikade lite till, pratade strunt med nära och kära inna alla drog sig hemåt.

Nu har jag spenderat en del tid till att paketera en gitarr, en skrivare och en scanner som jag har sålt på tradera. Jaa allt går att sälja - så är det. Att sendan frakterna blir dubbelt och i vissa fall fyrdubbelt det gör ingenting:)

Nåväl, nu väntar dusch och sängen - i morron kommer Mia hit och vi ska fortsätta med vårt gedigna arbete...

Bjuder på lite underbara bilder från idag och tidigare..

Bästaste gubben som fyller år idag - GRATTIS
Data-nörden letar efter nåt skoj - eller?

Bästaste kusinerna - visst är de söta???

(hmmm vill ha, vill ha, vill ha)


I väntan på grönt...

Solnedgång - såå underbart när den går ner "ända där borta"!!!




dessa blommor - just love them

nope - nu är det hög tid...
suss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0