mäh!

Jag är verkligen urkass på att uppdatera - eller att skriva något intressant i allafall...

Vad är intressant? Skvaller? Hemskheter?
nä - vad vet jag?

Idag har vi handlat lite mat, städat - eller mockat! efter en vecka med sjukdom å frånvaro...

Hasse åkte i går till HC - sent omsider och fick ett mystiskt besked ;)
Hans finger saknade en sena - därför "hänger" det sedan han fastnade i släpkärran förra helgen...

Nu går han med ett spjälat lillfinger och väntar på röntgen och en ev. operation...
vad gör man inte för att likna sin nära vän....ingen nämnd men ni vet kanske alla i alla fall vem som menas ;)

Sjukskrivning 6-10 veckor...
Meen inte han inte...man kan jobba utan att använda ett lillfinger. Ja förmodligen, men fingret kanske inte mår bra av det?

Har letat resor idag, men vart ska man åka om vi inte kommer till Bali?
om med förslag - det är inte så svårt att kommentera å skriva en rad;)

Men men jag skulle verkligen vilja visa mina barn denna underbara paradisö - BALI


Mmm de e sååå fint där jue


Kommentarer
Postat av: Karin...

"Saknade en sena" Haha vad roligt det lät.. Som om den bara hade försvunnit lixom.. d:

2010-04-03 @ 00:09:00
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

ser mkt fint ut :) de som är intressant är bidler, massa bilder :9

2010-04-03 @ 13:16:04
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0