och...

Sitter här ensam i natten, läser en avhandling, lyssnar på en intervju, kan inte fokusera...

om två veckor bör vår uppsats vara kvar och vi har inte ens kunnat avgränsa oss riktigt ännu, men det löser sig förmodligen.

Allt annat är ju klart? eller? har vi glömt nåt?
hur skriver man egentligen en C-uppsats?
om man läser olika C-uppsatser så är det olika  upplägg på alla...
vad är rätt, vad är fel, hur vill vår examinator ha det?

i morron ska jag sova läääääänge innan det är dax att ta nya tag med transkribering och check av "vårt" upplägg.

roligt att berätta är att jag och Ann-Katrin igår va och träffade Annelie och det var riktigt trevligt!
Ännu trevligare att hon följde med mig till Färnbo och kikade på match!

Trevligt att prata av sig lite!

Inspirationen för städningen har inte varit på topp de senaste dagarna och hallen har jag inte heller hittat ännu, men det kommer kanske i helgen.
Det är inte klokt att dagarna går så himlans jäkla fort...
bara 42 dagar kvar nu innan det är över!!!

Jag har till och med sökt ett par jobb - lite scary...
jag menar, vad kan jag egentligen?
kan jag konkurrera?

nåja, det löser sig
ALLT löser sig - när tiden är inne

Lite bilder från tider som varit...







Vi går mot bättre tider, eller gör vi inte det?

Sov sött


Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara bilder.

Ha en trevlig helg.

Kram Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0