så där...

då var den dagen också lagd till historien
och vi klarade os "oskadda" igenom den.

Hasse var fram med lite påskliljor till vår ängels viloplats, men jag orkade som vanligt inte följa med.
Jag skalade potatis här hemma och jag kan banne mej säga att han var där och idag KÄNDE jag honom!

Samtidigt som jag skalade en potatis som hade lite formen av ett hjärta så strök sig något på mitt ben - trodde det va katten, men han va ute och Bella låg och sov i hallen!
OK vad var det då?

Spelar ingen roll alls egentligen, för jag vet att han är här med mig och min familj!

Hans dag blev solig i alla fall och jag påbörjade en jobbig väg genom "katastrofrummet"
Jaa jag va inne HELA dagen

Men så är det - skönt att ha det påbörjat i alla fall det blir lättare att fullfölja då ;)

Maria och jag har också "bestämt" hur vi ska ha i vårt nya rum och det kommer att bli så himla bra!!!
Nu säljer vi det gamla skiten och välkomnar det nya...

Nu tar vi tag i livet och börjar om

igen


Kommentarer
Postat av: Maria

...jag är inte förvånad att Han var hos dig...varför skulle han inte var det..han tillhör Er familj, och vill se att ni har det bra..



Ha det bra, snart kommer solen tillbaka igen!!



M Hedqvist

2010-04-04 @ 08:12:47
URL: http://kicken-08.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0