sunday

Tjipp...

Ännu en helg är till ända och nu har alla samlats hemma igen!
Riktigt skönt!

Tvättmaskinen går för fulla muggar, pengarna börjar trilla in från mina auktioner och jag har nu hittat en resa som skulle passa oss kalas! både i tid och pris ;)

Idag skulle jag ha varit till Hofors på semimatch, men jag sov över!
Igår va jag i alla fall där och kikade och så tillbringade jag lite tid hos kära mamma.

Just nu känns det bara virrigt allting!
Saker och prylar överallt - en del ska skickas på soptippen, annat ska kastas, och en del ska jag skicka med post - sådant jag sålt.
Resten är det vi ska ha kvar till nästa rensning ;)

Men kan någon berätta för mig vart de köper skrot och koppar?
Skulle vilja bli av med lite skrot också...

Nu ska jag kolla klart på Wallander, duscha och sussa.

Men som sagt - kom med förslag om vart jag ska vända mig för att få betalt för mitt skrot...


Kommentarer
Postat av: Wilhelmingeborg

Very informative and enlightening website

2011-05-24 @ 13:50:49
URL: http://wilhelmingeborg.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0