Torsdag 1 april

Idag är första dagen som jag känner mig riktigt bra.
Har mest sovit tidigare i veckan, men så är det ibland.

Igår kom äntligen Hasse hem igen och jag va in å fotade lite fotbollsspelare.
Tyvärr gick mitt kort sönder så jag fick endast ut ETT!!! kort på Herrlaget - och det va inte det allra bästa, men jag hoppas att det går bra ändå...

Mitt göra i dag och i helgen;

1. Köra Maria till HC
2. Maila en massa info till D o P
3. Handla
4. Sicka jobbansökningar
5. Bingo

Ja ja, det är lite av det jag ska göra i alla fall.
Städa måste jag väl också antar jag eftersom jag sovit bort första delen av veckan...

*Nu är det brådis om jag ska hinna till HC i tid
Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0