Tradera

De e inte sant vad folk vill handla - konstiga saker haha
men någon har ju myntat en gång att

"Mitt skit är någon annans guld"
och det kanske är så.

Maria och jag har suttit och letat resor idag (och i går och i förrgår) och vi har nog kanske kommit en liiiten bit närmare ett beslut. Pengarna från mitt traderasäljande kommer oavkortat att gå till resan och vi har nog kanske c:a 8% av resan i hamn ;)

Men det finns ju mer skräp haha
Roligt är det i alla fall!

Mia och jag har idag varit och gjort våra två första intervjuer inför C-uppsatsarbetet, skönt att vara på G igen.
Nu ska vi ha ett par hemmaläsardagar innan vi träffas och kollar vad vi fått ihop.

På nåt sätt känns det som att allt e lugnt, vi är så på gång och i fas med hur vi har tänkt att det ska vara. Däremot har det tagit en något annan vändning än vad vi tänkt oss från start, men det är ju bara spännande ;)

nu ska jag fortsätta leta skräp haha

Till Förstasidan

Ta en titt det kan det vara värt!!
Ni kan ju hitta något kuligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0