vår i galopp

Solen har visat sig idag, men riktig värme tycker jag väl kanske inte att det varit.
Jag har inte sett en tussilago och inte heller blåsippor på vårt "blåsippställe"

Gissa om jag blev snopen då jag hittade dessa underbara i dikeskanten ;)


Idag har vi också gjort ett rejält ryck här hemma
hallen och köket har hittat fram - åh jösses vad skönt det var!
Trodde de var förlorade för alltid...

I morron ska jag ta ett rejält ryck i sovrummet - där samlas så väldans med damm usch!

Har lite kort på vår "knäppa" hund som jag måste få visa



Sedan kan man här se klart och tydligt vem som bestämmer ;)

Så kan det vara...inte alltid lätt att vara hund heller ;)

Drömmer mig tillbaka till Florida...





Finaste ungarna i världen!!!

Synd att jag har så dåligt med kort på alla andra mina ungar...
Skulle vilja visa världen va fina de är allihopa ;)

De jag har kort på skriker väl om jag lägger ut på dem så jag låter bli
(eller hur Carro)

Nu njuta av ett någolunda rent kök...
Ha de gött


Kommentarer
Postat av: carolin

Fina kort kan uppskattas , men dock vet jag att du har på tok för mycket galet fula bilder på mig under mina 20år som människa :P



Men som en av mina pappor brukar säga : Ful får man vara men inte dum!

Och jag vet att du gör det med kärlek bara ;)

2010-04-25 @ 10:20:39
URL: http://saracarolin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0