blandat innehåll

Ja så känns livet just nu.

Jag gläds åt mitt nya skitroliga jobb
ja det är verkligen roligt!

Jag sörjer sådant som inte får komma till oss, sådant vi mist, sådant vi saknar.

När ska eländet ta slut?
Ska vi fortsätta drabbas?

För varje tung händelse som händer kommer allt upp till ytan och påminner mig om hur skör vi är och hur fort allt går. En sekunds eftertänksamhet och vips...så är allt helt annorlunda.

Längtan blir till ändlös sorg
Glädje byts ut mot tårar
Lycka ersätts av förtvivlan.

Går det att överleva?
Såklart det gör, men det gör ont...många gånger, ofta,

Man överlever med en törn i hjärtat och ett svart hål som för alltid kommer att finnas där.
Det hål som skulle fyllas med liv från de människor si inte längre har hos oss.

Wherever you go, whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you




Om jag kunde skulle jag göra allt bra igen
men jag kan inte.
Men jag kan finnas vid er sida och vara er vän
ALLTID
alltid

Johanna och Sofia
Jag tänker på er och alla andra som just nu försöker hela sin själ!
Jag är bara lite före, men jag kan vägen...

...den är krokig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0