...


Varför saker och ting sker, just när de sker eller drabbar just dem som drabbas - det får vi aldrig några svar på.
När saker ska ske vet vi inte heller, men håll med mig om att det är riktigt skönt att man inte vet?

Jag har mina tankar hos min Sofia och jag försöker med all min
tankekraft att få henne bra

Idag har jag jobbat andra veckans sista dag och har fått förmånen att lyssna på en föreläsning med en person helt i min smak, med liknande värderingar som mig.

Tänk positivt
Man blir vad man tänker.

Det är mycket svårt att se det positiva i att förlora någon - speciellt om det är ett barn.
Men det måste finnas en mening
Annars skulle inte jag vara den jag är idag.

Om inte jag trodde på det skulle jag ha gått under när Johnny försvann
eller nu...

Har i kväll också varit till en av våra extraungar och grattat honom på hans 20-årsdag.

GRATTIS MICKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0