på nya äventyr

TOKROLIGT
men en himla massa nytt att ta in
och inte precis like "enkelt" som att skriva koderna på en fusklista och ha bredvid sig
som jag gjorde när jag lärde mig kassan på ICA...

Men med trevliga människor omkring en så fungerar det
med största sannolikhet.

Just nu är jag JÄTTERÖTT

Har precis ätit pannkaka som Hasse fixat till jag kom hem
(LYXIGT)
och ska nu sätta mig och läsa lite i ett infohäfte om olika "bra-att-veta-saker"


I morron väntar nya uppdrag och nya möten med nya människor
ME LIKE!!!

Men nu - Möte


Stora drömmare
nöjer sig inte bara med att drömma.
Ingenting viktigt har någonsin skapats
utan en dröm.
~okänd~


Kommentarer
Postat av: Nettan

Somna ovaggad kanske???

2010-08-09 @ 19:38:56
URL: http://granbelladonna,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0