så va de då helg

IGEN!
Det går ruskigt fort!!!

Idag har jag varit med Nettan till Gävle för att besöka Af - fjällmässan och Komvux - kunskapsmässa?!?

Intressant att möta nya människor, få nya uppslag tips och idéer.

Nu sitter jag här hemma och har fixat in de nya kandidaternas namn i närvarolistor, men ska väl ta helg nu.

Helgen har en hel del trevligt att se fram emot
fotboll, fotboll, fotboll
gotbollsgolf (hinner jag? nja?!?)
Sommarfest
och VILA!!!

Jag hoppas på en helg som jag får sova utan att behöva skjutsa in folk till Gävle.

Jag hoppas också att det tar slut för Sofia nu, vill ha hem henne frisk och kry
Det räcker med elände, vi måste få tid till läkning nu.

Solen skiner och gräset är grönt
bladen börjar gulna och det är "mysmörkt" om kvällarna

Japp
Jag ser tjusningen med hösten
MYSET!

En öppen låga i en ljuslykta
filten omkring sig i den råa kvällen
sug in den friska luften
NJUT!

Å vet ni?
på söndag är det 14 veckor kvar till vi åker
idag är det 17 veckor till julafton
i morron är det 27 veckor till jag fyller år
idag är det 43 veckor till midsommarafton

Va gnäller vi för?
det går ju skitfort!



Förresten - har ni kikat in på "min" nya blogg?
En fotoblogg med fotbollskort från olika matcher - och annat kul som vi håller på med i fotbollssektionen
Visserligen ganska ny, men det fylls på hela tiden
och ingen som är på IP i samband med fotboll går säker
PLÖTSLIGT HÄNDER DET
en blixt och vips så ligger fotot på bloggen...

Texten får man fortfarande läsa på ÅIF fotbolls hemsida eftersom vi vill ha den sidan levande också.

Kram till er alla idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0