trots allt

Som jag skrivit tidigare så va jag på match i lördags - B-lagsmatch
en sådan match som man bara önskar att va den där mardrömmen man hade när man vaknade och va smått kallsvettig och som man kunde glömma helt efter att man fattat att man faktiskt sovit och att det va just va de va - EN MARDRÖM

Det är svårt att skriva om en sådan match och därför har jag inte skrivit något om den till hemsidan heller.
Vi skulle ju faktiskt inte ha kommit hem för att hinna med matchen heller så jag har inget dåligt samvete för att jag inte kommenterat den.

Idag däremot, börjar höstsäsongen för mig.
Ge järnet nu Årsunda - visa vad ni går för och sätt ner fötterna och tala om vart skåpet ska stå.

Tyvärr är det så att både dam och herr-A-laget spelar i kväll, men man kan ju hålla tummarna fast man inte är på plats.

Efter matchen i kväll blir det Ön med ett gäng av de bästa.

Måste också berätta om vår speciella lilla hund som gång efter gång ger oss ett gott skratt...

Hasse tog en kasse och en liten hink med sig för att tillsammans med Bella trampa ut i skogen och titta efter bär och svamp.
Rätt va de va efter en kvart så kommer Bella nerrusande i källaren och la sig...

Tydligen hade Hasses telefon ringt och han gick kanske runt ett träd så Bella inte såg honom...då drog hon hem till matte haha
jaa - kanske lite mattes hund det här ändå ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0