I´m happy

Vad barnsligt glad man kan bli för en kommentar!

Igår fick jag en kommentar på ett äldre inlägg - sedan i somras- av en kvinna som jag aldrig har träffat.
Men precic som hon skriver i kommentaren så känns det ändå på något sätt som om man känner varandra.

Hon är syster till min "favoritvästkusting" vilken jag bara älskar
och mellan raderna kan jag förstå att denna syster är precis lika älskvärd.

Roligt att folk läser min blogg fast jag mest skriver
strunt :)

Har ett snitt på 28 läsare varje dag och som flest unika besökare på en dag 79 - ni gör mig jätteglad!

Nu ska jag dra mig vidare till jobbet - sista dagen för året...

får se vad den har med i sitt sköte
ingen matlåda har jag, men ni kanske kan tipsa om vart man kan luncha någonstans?


Kommentarer
Postat av: Mumintrollet

Jag tänker på Dig ..kanske inte varje dag, men varje vecka....Sen att man har tummen i vören och inte skriver till Dig,men kanske det bli ett löfte för 2011! Din blogg är härlig!!Vi skålar för Dig o Din familj ikväll klockan 17.00, när vi står i Göteborgs hamn kajplats 64 och samtidigt skådar detta enastående fyrverkeri, som lokala tidningen GP bjuder till alla.Fyrverkeri som är över på 10 minuter men som ändå är värd att bilköa till att se!! Vi kommer att sommaren 2011 upp till Er och lämnar nyinhandlade skor till Hasse,,,heheh!! Krama alla och GÖTT NYTT ÅR 2011!!

2010-12-31 @ 13:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0