shopping

haha jag kan lova att det hänt en himla massa sedan vi var här sist!
men fattas bara annat!
Matahari ligger precis mitt i gröten!
och där vi inte ville gå för snart elva år sedan - för att det var små läskiga smutsiga marknader - är det nu stora vägar med stora affärer blandat med små och så lite "krypin"-handel däremellan. Det är på de sistnämnda som det kan gå att pruta...
Men jag handlade en t-shirt inne på matahari för 19 900 - rätt billigt c:a 15 kr.
Vid kassan drar de av en massa och jag går ut ur butiken med en t-shirt för 2,75!!!
MMMM me like!!!
Monumentet över de som dödades av bomben 2002...
Nu väntar barna på datorn.
fler kort i mon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0