Water bom park

a så skedde det som vi väntat på sedan vi kom till Kuta
Water bom park
Å gissa om det hade växt på de tio (elva) år som gått mellan mina besök...
Det enda som va sig riktigt likt va
najs att man kände igen något!
ankan va också kvar - men ingen "MickeHolm" så de blidde inget kort på den
Vi har också varit till thana Lot idag
men det var lite av en besvikelse...
Först blev jag åksjuk på vägen dit - sedan var det massor av folk där - det var tydligen någon stor cermoni däs dagen till ära...
sedan va det inte heller riktigt vad jag hade tänkt mig - kommer ihåg, men det kan ju ha berott på att jag mådde illa och att det var riktigt varmt!
har också fixat om naglarna idag
:)
efter besöket på templet åkte vi i alla fall till Bali Collection - köpcentret här i Nusa Dua och käkade - sedan till hotellet och slöa...
ha en bra kväll nu och jobba inte ihjäl er där hemma inför den stundande julhelgen...
Bara fojen - inte sååå stor eller vad tror ni?
Det är inte lätt att fota med en kamera tagen direkt från rummet - det blir imma på linsen för att det är varmt där man ska fota...
Avslutar med en "misslyckad" men ändå mysig bild av en del av parken -kvällstid.
Vill också tala om att jag är riktigt glad idag - eftersom jag har hört att "min skruttnisse" har hittat hem till Årsunda efter en tids bortavaro.
En stor varm kram till dig och familjen!!!

Kommentarer
Postat av: Renée

Vill oxå ha naglar!



Ha en riktigt härlig Julafton å hälsa alla de dina.

Puss å julkramar... Ses snart

2010-12-23 @ 17:35:02
Postat av: ingmarie

God Jul på er alla där borta. Ni blir väl utan skinka och prinskorven, men det kanske funkar ändå. Kamar i massor till er alla

2010-12-23 @ 18:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0