ännu en dag...

...lagd till handlingarna.

Å vad har den haft i sitt "sköte" då?
Jag sov till kvart i nio
hämtade sedan Renée och åkte till Valbo en sväng
Hem och "vilade" en stund innan jag åkte till Sandviken för att få behandling
hos Upmman - en skön smärtsam upplevelse som är såååå välbehövlig.



Sedan hem å attackvila lite innan jag åkte fram på möte med ÅIF

AHA! tänker ni nu men
NEJ jag är inte kvar i fotbollen - men däremot i någon form av festkommittée eftersom vår toppenförening jubilerar i år - 90 år

 
Sedan har jag kommenterat på Heidi och Monikas kapitel i fasettmänniskan innan jag skrev ett protokoll
på hur vårt seminarium varit...

Nu ska jag bara ögna igenom hemtentan innan jag ska gå och sova.
Har en spännande dag framför mig i morron
med skolbesök, af och bank på agendan
OCH MIA SÅKLART!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0