oj ;)

Någon blev visst arg för att jag på MIN blogg skriver vad JAG tycker.

jag skrev inte att jag tycker det är fel att det  händer nåt i Sandviken utan att det är kul
MEN
jag reagerade på att jag tycker det är fånigt mycket pådrag för en sån sak...

Jag jämförde med Rally-SM som man ju inte alls uppmärksammar på samma sätt.

Men det är ju upp till dig (anonym?) att tycka vad DU vill ;)

Jag tänker i alla fall inte bry mig nåt mer.
Det bästa med sådana här tillställningar är att det sänds på TV så man kan sitta hemma och titta.

Borta bra men hemma bäst.

Jag har idag i alla fall skrivit klart min tenta även om jag förmodligen kommer att peta i den ända in i det sista...

I morron väntar en städdag - ska bli skönt att göra nåt annat än att sitta med näsan i böckerna ;)



Sov gott världen - även ni som retar sig på att jag också tycker nåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0