shit!

nu har jag varit sådär dålig igen!!!
jag ska skärpa mej!

Men det känns som att jag ibland inte har nåt att skriva om - är mitt liv så himla tråkigt?
jaa tydligen.

Men jag har i alla fall mellan mina middagslurar hälsat på
Jessica - som alltid är mysigt att träffa
Hillevi - som jag alltid har massor att prata om med
Gunilla - "finns inga ord" shit - kul
Renée - mys med kafferep ;)
Gunilla - fan va stryk man får - å älskar det!!!

Idag har jag också kämpat mej genom ett tandläkarbesök.
har lagat en tand och det gick bra!
Fattar inte varför jag ska vara så himla rädd att jag skakar varje gång jag ska till tandläkaren?!?



Jag har fixat lite hemma också, men det är inte många knop än, vilar gärna...
hade ju lågt blodtryck, men inget blodprov visar nåt
så de e väl influensa??


Nåja - tur det känns som om det är på upphällningen.

Har tagit ett par trevlans kort idag också då solen har visat sig
samt på ett par "odjur"

Det bästa man har sätter man på bordet - eller hur va de?


Måste med matte ut på "luftpaus"


Det är vackert nu tycker jag!!!

Sen vill jag bara visa min vän in action - under 2½ år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0