mitt år 2009

JANUARI

Råplugg inför uppsatsplanen inför B-uppsats

FEBRUARI

Vi åker till Florida

MARS

Mina ungar på min födelsedag (magic kingdom)

APRIL

En toppenpåsk i Stöten med bästa "bonusfamiljen"

MAJ

En underbar vår

Med en toppenfest för ALLA som jag tycker om
(tyvärr kunde inte alla vara med)

JUNI

Absoluta höjdpunkten! MAX kommer till oss ;)

JULI

SÅKLART!!!

Å så Gotland förstås

AUGUSTI

Massor av svala långa myskvällar

SEPTEMBER

Husvagnsmässa i Jönköping
Med kusin å fru

OKTOBER

Turkiet med världens bästa Hillevi och Edvin
å så älsklingsMaria såklart

November

Home makeover


DECEMBER

Efter ett dygn på Jernvallens "sköna" (eller NOT) bänkar så får vi se "SNICKARJOCKE" vinna lusseinnebandyn 2009!!!


Kommentarer
Postat av: Pz

Oj! Har han varit så liten, Max? :O

2010-02-01 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0