37....trea....sjua

mmm men ALDRIG i rätt ordning.

Nej, jag fick inget med mig hem idag...men hade en riktigt trevlig stund med bästaste Gunilla H.

I övrigt har väl inte mycket hänt idag...
Har varit till Britt-Inger, en sväng till IP och tagit mig ett dopp innan jag åkte till Sandviken och vidare till Forsbacka.

Och just ja - än en gång har det hänt.
PUNKTERING
för sjuhundrafemtitolfte gången har jag lyckats köra på något - förmodligen en vass sten och däckhelvetet va PLATT! jag tror ärligt talat att jag blir tokig!

Dessutom har jag varit med om något mycket märkligt idag.
En häst sprang lös på en "byväg" bredvid "sin" hage och bredvid en annan hage med tre-fyra hästar i. Döm om min förvåning när det kommer en människa på en fyrhjuling i 190 knyck å bara jagar på den stackars hästen - som springer rakt ut på "stora" vägen!

Hur fungerar det i huvudet då?
Inget alls skulle jag vilja säga...
nåja - jag fick i alla fall tag på ägaren till den lösa hästen  - som vid det laget va extremt stressad - och jag hoppas att han fick tag på den å kunde lugna ner denne ett par ton.

Nu ska Maria och jag fundera ut vad vi ska göra i morron
vi ska tvätta vi ska städa vi ska feja vi ska fixa...

Måste ju få någon ordning här någon gång!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0