6 år... :'(

Sitter här i natten med tårarna rinnande nerför mina kinder…

Idag är det på dagen 6 år sedan vi förlorade en tredjedel av vår skatt!
Tiden har rusat fram, men ändå stått stilla, och man ställer sig frågor som;

Hur skulle du ha sett ut idag? Vad skulle du ha jobbat med? Skulle du ha haft flickvän? Bott hemma?

Ja tusen tusen frågor väller fram och det värker i hjärtat…saknar gör jag varje dag, men vissa dagar är bara så mycket värre än andra…och idag är en sådan dag…

Jag älskar dej min ängel – nu och för alltid

TILL DIG SOM FÖRLORAT ETT BARN

Den svåraste av sorger
är när livet blir för kort
och en dotter eller son
för alltid har ryckts bort.

När någon man gett liv
och älskat mest av allt
så grymt kan tas ifrån en
blir det ofattbart och kallt.

I sorgens tunga mörker
får man ta en dag i sänder
och försöka samla kraft
tills ljuset återvänder

Och i all gränslös saknad
så hjälper det att se
den medkänsla och omsorg
som andra har att ge.
- av Siv Andersson

Dagen i dag är en märklig dag.
Den är Din.
Gårdagen föll ur Dina händer,
den kan inte få mer innehåll
än Du redan har givit den.
Morgondagen vet Du ingenting om.
Men dagen idag, den har Du.
Använd Dig av den.
Idag kan Du glädja någon.
Idag kan Du hjälpa en annan.
Kanske Dig själv.
Dagen idag är en märklig dag.
Den är Din.





You have forever a piece of my heart


Kommentarer
Postat av: Sofie

<3<3

2010-07-15 @ 00:32:45
Postat av: malin

ÄLSKAR er... saknar med er... tänker på er. KRAM

2010-07-15 @ 06:08:59
Postat av: Helena Westerlund Backhouse

det finns ju inga ord för det Ni drabbats av

och 6 år är en lång tid av saknad och smärta.

Tack för att Ni finns och för att Ni får oss att skratta och må bra. Massa tankar och kramar från mig

2010-07-15 @ 06:21:33
Postat av: Maria Hedqvist

Tänker ofta på det som hände, och idag tänker också jag lite mer..jag vet att han finns hos er..



Kram och Kraft till Er Alla!

2010-07-15 @ 07:51:57
Postat av: Bästa svägis

Kraamen på er alla....

2010-07-15 @ 09:28:38
Postat av: Anonym

Tänker på er!

2010-07-15 @ 11:00:54
Postat av: Annika E

Många styrkekramar till Dig idag Annica. Sorgen och hålet i Ditt modershjärta kommer finnas där för evigt och därför är det så fantastiskt att se hur Du alltid har en öppen o varm famn där Du kärleksfullt tar emot Dina egna o många andras "ungar" och andra som också drabbats av stor sorg.

Beundrar dig mycket.

2010-07-15 @ 18:16:46
Postat av: Kalle A

Mina tankar har funnits hos dig och dina idag. /Kram

2010-07-15 @ 18:58:45
Postat av: Karin

Ja vissa dagar är värre än andra.. Att det dessutom är torsdag idag känns ännu mer.. /: Vår skrutt.. Älskar er massor.. Kramar..!!

2010-07-15 @ 20:17:10
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad fint du skriver.Mina tårar kommer nerför min kind.Ni är en fin familj och jag vet att du är världens bästa mamma.Många varma kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0