bara du och jag

eller?
Sitter just nu och gör ingenting - ska packa ihop mig och dra mot Åkra för bad med hunden och
Mys med bästaste Lotta...

nu kommer en något hektisk tid för idag ska det bakas och dukas - i morron e de minnesstund och sedan ska jag jobba i helgen.
Det ska bli riktigt roligt att komma tillbaka till ICA för en helg - hoppas såklart att det kan bli någon mer ;)

Nog om detta - det ser lite mörkt ut så jag ska nog dra ur allt å dra mej iväg...

Ses snart <3

Vänskap gör lyckan större och lindrar förtvivlan, fördubblar glädjen och fördelar sorgerna.

Äkta vänskap är när två personer kan njuta av varandras sällskap utan att säga någonting.

(men det sista finns väl inte med på kartan? När jag träffar mina bästa vänner så bubblar vi ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0