gubbe med gröna fingrar

Ja det har jag å tur är väl det eftersom jag själv är så totalt ointresserad av att plantera å hålla på.
Jag vill såklart ha fint med blommor omkring mig, men vill inte så, skola om och plantera...inte heller lockar det mig speciellt mycket att åka och köpa blommor för att sedan sätta ner i jorden hemma...

Kan kanske bero på att jag jobbat med det i några år?!? eller att Hasse är intresserad...
Nåja, i år är det inte riktigt samma aktivitet här hemma med såning å plantering, det  tillika att det är så torrt gör att det inte riktigt kommer igång, men snart så...

Det vi har just nu kan jag bjussa på å de går inte av för hackor det heller ;)






Ja inte går det någon nöd på oss här i paradiset ;)


Maria har tagit hjälp att måla i lillstugan - får se om de hinner få det klart innan vintern kommer ;)


Mina rara extraflickor - visst är de söta!!!

Vi hade finbesök här för några dagar sedan...

Hasse hade fullt upp


precis som mammorna - som dock hoppade över att hoppa i vattnet...

Kul med besök - det blir inte ofta vi ses tyvärr!

I går hade vi också badbesök, men eftersom min kamera var urladdad då blidde de inga kort...
Micke - Jenny - Hugo - Hanna

Nu - tvättvikning
sen - sova
i morron - spännande ;)


Kommentarer
Postat av: malin

haha kul, men jag håller med om att vi ses alldelens för sällan men det är väldigt trevligt när det väl händer <3 <3 <3

2010-07-09 @ 09:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0