lika glad

som vanligt blir jag när jag kommer till denna toppenstad!

Efter en resa på drygt 5 timmar - som jag sovit mig igenom, precis som Rasmus, Mattias och Maria, vaknade jag strax innan vi anlände till Göteborg.

GLAD!

Lägenheten är också lika mysig som förra året - även om sällskapet är annat.
Men ett glatt gäng samlades här i alla fall innan det va dags för en del av oss att traska till Ullevi för en konsert med Pink.

Övriga sov eller tog en prommis
Mat och kortspel stod på dagens agenda.

I morron ska vi dra oss mot Heden för att se en eller ett par matcher - det är ju faktiskt Gothia cup och då måste man ju gå och se fotboll!!!

Nu är det så att Tierps flickor 15 (som f.ö. var det enda flicklaget från "vår" region som deltagit i årets upplaga) har gått till final i B-slutspelet
så kl 10.30 ska vi dit och hejja fram dem till seger!

sedan ska vi kika på b18 finalen i b-slutspelet också
sedan bara njuta av en alldeles underbar vecka med de bästa!

Kort och annat får vänta...

hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0