Liseberg -YES!!!

Japp
så blev det
Liseberg hela dagen!

Mattias, Rasmus och Maria köpte åkband för två dagar
och Hasse & jag flanerade runt och fick se ett annat Liseberg än vi är van med..

Vi kan kalla det
"En annan del av Liseberg"

Sett ur ett annorlunda perspektiv


Som sagt - en lite annorlunda vinkling av Liseberg...

Men det vanliga "lisebergslivet" fanns där också denna underbart soliga dag


Dessutom har jag nu äntligen testat på

Men jag är inte såld kan jag säga...

Mina egna blandningar med äkta gräddvaniljglass är godare!
och framförallt billigare!!!

vi har som ni nog förstår haft en riktigt soft dag på Liseberg.
Vi har bara flytit runt och kikat på folk...
träffade Lars-Åke och Helene som vi satt och pratade med en stund på Tyrol.

Åkte tillbaka till lägenheten i sextiden för en slappstund
ska senare ut och käka på någon trevlig uteservering.

Bäst att passa på nu medan vädret är bra, skulle tydligen bli sämre senare i veckan...

klart.se

yr.no


Kommentarer
Postat av: Karin

Du prova fel smak.. Och det finns ingen glass som är godare. Det är du som är knäpp.. d:

2010-07-27 @ 20:00:16
URL: http://karinl86.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 09:04:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0