lyckligast ;)

Jag är i Göteborg - det är Gothia cup - och livet är bara så toppen just nu!
Visserligen har inte ÅIF något deltagande lag, men fotboll kan man titta på ändå
i synnerhet när jag missade cupen i Kungsgården idag.

Nåväl, Tierp g15 förlorade mot gamla Upsala på straffar - rätt surt skulle jag tro.
I finalen för b18 vann Kärra KIF över Paksi SE 2 med ett ynka mål.

A-finalerna fick vara eftersom vi inte hade några biljetter.

Igår va vi som jag skrev mest trötta,

men vi va i alla fall ut på en promenad.
Vi hittade ett ställe som de lagt gatstenar, men missat något i underarbetet...


men de va ganska läckert...



Lägenheten är lika mysig som vi minns - lite mer inredd :)



En ensam boll kvar - nu är det 51 veckor kvar till nästa Gothia cup
och jag verkligen hoppas att vi får vara här då också!!!

  nu ska vi slöa ett tag!

Tack Micke för att du tar hand om huset å katterna när vi e borta


Kommentarer
Postat av: Conradragna

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 @ 07:58:35
URL: http://conradragna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0