nu börjar det...

...likna nåt ;)

Har fått ordning på altanen - den inglasade - och rasmus gamla rum är i det närmaste tömt.

Gästrummet har börjat ta form och så fort skåpet kommit bort så ska det nog bli ordning på hallen nere också.
Lite nya funderingar finns om detta speciella ställe, men vi får se hur vi ska göra för att få det bra där.

Jag är riktigt nöjd med vad vi åstadkommit under veckan
och nu kan jag packa och semestra med gott samvete.

Man har tur att man har goda vänner som ställer upp att "bebo" huset medan vi åker bort...

nog om detta.

jag sitter nu och har Macgyver på på tv:n och funderar över en anna gammal "superhjälteserie" som man kollade på i sin ungdom...hmmm kan inte komma på vad den hette?!?

Handlade om en snubbe som gjorde hjältedåd och alltid slutade i baren på stranden efteråt...
Kan någon hjälpa mig?

Snygg va han har jag för mig ;)

nåja - skönheten sitter i betraktarens ögon, så det är kanske individuellt...

Nu är det i alla fall hög tid att sova!

Men innan de - Carina;
tack för kommentaren, du är alltid välkommen att besöka mitt paradis och se helheten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0