orka

Idag bara va de en sådan dag som man inte ska göra något alls - helst.

Men jag var med och hjälpte till på en begravning, och som vanligt när det handlar om att jobba varma dagar på sockenstugan så blir jag överhettad!!!

Jag kom hem och kastade mig i poolen för att få svalka, sedan skulle jag försöka få i mig vätska och lite att äta
men då slog det stopp!

Jag mådde så fruktansvärt illa och det kändes som om hjärnan kokade!

Jag gick och la mig och sov ett par timmar.
Vaknade relativt pigg å "som vanligt" igen...

Ville-orkade inte fixa mat så det fick Valle göra idag.

Rätt mycket folk där och hygglig mat.
Nu e man som folk igen
och i morron vankas det jobb - liksom på söndag.

Nu ska jag bara borsta tänderna sedan ska jag ge mig på att sussa ett tag igen.

Kort får ni vänta ett tag till på - orkar helt enkelt inte nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0