ytterligheter

Ena dagen djupaste sorg och nästa dag gränslös glädje...



Var idag in på en andra intervju på MiROi och träffade en av de högre uppsatta människorna
- en mycket trevlig man.
Jag och Nettan skulle luncha ihop och hann inte ut förrän han ringde upp henne och sedan gick det snabbt.

Han hade kollat med mina referenser - mina fd. chefer - som ju förstås båda har semester så han hade fått prata med Carita resp. Gunilla... som ju i och för sig också är uppskriven som referenser.

Tydligen gav det intryck för i halv fem tiden ringde Nettan mig och välkomnade mig "ombord"!

JAG HAR FÅTT JOBB!!!

Sååå toppen-skit-kalas-roligt.
spännande jobb, trevligt ställe och TOPPEN-srbetskamrater!

Nu kör vi!

om 1 vecka blir det Göteborg - den 23 juli
om 3 veckor börjar jag - den 9 augusti
om 20 veckor åker vi till Bali - den 5 december

Känns som att man har mycket att se fram emot!
ME LIKE!!!

Nu ska jag sussa för i morron blir det utställning med vår mycket vackra hund ;)

KRAM på er alla - igen


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag säger det igen; VÄLKOMMEN OMBORD!

Vem hade trott det våren -99?!

Bamsekramar

Nettan

2010-07-26 @ 19:51:03
URL: http://granbelladonna.blogspot.comn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0