Ny dag med nya utmaningar

en dag fylld med trevliga saker!
först sov jag till åtta - låg å försökte somna om, utan framgång, i ytterligare en och en halv timme.
En massa telefonsamtal sedan hälsa på Renée.

Efter det hem och fixade lite papper och röjde lite innan jag åkte fram till byn, först ett impulsbesök hos Hillevi och sedan till Gunilla.

Hem igen och fixade mat innan det var dags att dra sig till Gävle på match.
En match som var bra tycker jag även om resultatet hade kunnat vara bättre ur Årsunda ögon sett.

Har haft bästaste Karin med idag och så älsklingsdotter.
Sonen återfanns på bänken/planen.

Nu ska jag sussa och hoppas att det blir några fler timmar i natt!



Håll tillgodo - fler kort kan man se på Årsunda IF fotbolls hemsida under "nyheter"
Kan däremot inte ge er länken eftersom den inte syns...

I morron blir det slappa och plocka lite innan det blir B-lagsmatch hemma på IP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0