oj...förlåt

Det blev en himlans många dagar utan inlägg härifrån ;)
I torsdags hände inte mycket alls, på fredagen däremot hade jag mitt eldprov!

Jag fick ett telefonsamtal på tisdageftermiddagen som fick mig att få fjärilar i magen...
Rektorn på Söderskolan ringde och frågade om jag ville komma på intervju för SYV-tjänsten som jag sökt och i fredags var jag dit...

Jag tyckte det gick jättebra - det kändes så i alla fall.
De skulle sedan träffa ett par till innan de skulle ta beslut och så skulle de höra av sig så fort som möjligt - veckan efter midsommar?!?

Fotboll har det varit varje dag sedan i tisdags, med blandade resultat...

Flickorna spelade sitt livs bästa match på fredagskvällen - tyvärr tröttades de ut och gjorde ett par missar, som kostade dem vinsten :(

Och idag hade tjejerna match igen - morronmatch - i gävle igen - och mot ett lag som trodde de va på en brottningsmatch eller något sådant - sorgligt att se hur ledare uppmuntrar sina spelare att spela ojust!

Men så är det ibland, men det är inte kul att se flickorna ledsna/arga för att de har ont!

Nu har jag sovit till bröllopet och fått mat av <3gubben ;)

Nu ska jag åka och köpa grädde till tjejerna som vill ha kladdkaka - som Ella bakat...

Jag bara älskar att ha alla mina ungar omkring mig - både tjejer och killar ;)



Kärlek till Er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag håller tummarna för att jobbet blir ditt!!!

Kramar

2010-06-21 @ 06:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0