fartfyllt

Japp en hel helg fylld med trevligheter ... och sådant som är mindre trevligt..

Lördagen kantades med matlagning och förberedelser inför kvällens familjesammankomst.
Truppen har minskat för varje dag känns det som, men det va ändå en tapper skara som kom och vi hade det trevligt...

Det trista va att Ingmarie, Stig och Peter inte kunde vara med eftersom de låg sjuk... och så spelade Rasmus Match och jag kunde inte kolla, men det är som det är, fast lite trist va de att inte vara med ;)

Sedan kom söndagen då vi sov ganska länge först, sedan skulle jag till LT och städa, men fick inget svar där så då blev det in till Sandviken för att fota Herrlaget...som inte blev av heller när vi väl kom dit. Ingen hade tagit med några matchkläder och det va ju inget "skolfoto" vi skulle ta...

Snabbsväng till Valbo för att köpa en jeansjacka till Maria...som inte fanns, vilket resulterade i en något sur min.
Hem och fixa mat innan matchen och sedan in till Sandviken igen för att frysa sig igenom en ganska trist match. Dock har ÅIF vunnit alla sina träningsmatcher i helgen, Damerna spelade i Hofors strax innan Herrarnas söndagsmatch.

Idag måndag blev jag väckt av Maria som ringde och bad mig hämta henne i "norrbo" för hon mådde dåligt. Väl där hittade vi sonen i diket! Första avkörningen ett faktum och det gick riktigt bra!

Vi har i alla fall lärt oss att odubbade däck är INTE bra! Inte när det är blankslipad is på vägen...

Tur Tony hade tid att hjälpa till att få upp bilen och hem! eftersom batteriet dött i halkkörningen ;)

Nåväl - boysen OCH bilen är hel i alla fall och Rasmus vet hur det är att köra av vägen i halkan.

Nu ska jag ta å fixa en CV - kan ju vara hög tid!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0