Lyckligast

Jag är nog världens lyckligase person!

varför?

Jo för jag har världens underbaraste ungar!!!

De gör mig glad varevigaste dag och jag är sååå stolt!

och inte gör det saken sämre att jag har en massa bonusbarn som också gör mig till världens gladaste!

Micke, Matte Lu, Johanna, Clara, Carro
Sofie och alla ni som gör min dag så toppen varje dag...

Jag nämner dem som gjort det idag, men ni vet vilka ni är alla så ta åt er
JAG ÄLSKAR ER

Detta fick jag idag av en som jag kommer att sakna så in i vassen, både för att han är så himlans mysig men också för att han har tillbringat en hel del av sin tid hos oss nu på slutet...
De andra två som var med hann jag aldrig träffa idag tyvärr

Men ni fattar väl själv va glad man blir när man får sådant???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0