vi går

å går å går ;)
Jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att vi går så himlans mycket!!
Idag har vi hamnat på 10089 steg - jag tycker de e grymt!

Mitt mål är ju att gå 9000 om dagen och det har ju inte varit några problem alls!



har träffat vår kommande handledare idag och vi har bildat en liten familj nu tillsammans med "Norrlandsgruppen".

Om 10 veckor kommer tre "barn" att förlösas ;)

Ja ungefär så löd metaforen från Daniel som ska vägleda oss igenom "graviditeten" d.v.s. uppsatsen...

Och efter ytterligare en Stockholmsdag har vi nu nått hotellet och duschat och nu baaara slöar vi...

I morron är det som vanligt hemfärd - gissa skönt det känns...

Kom ihåg Lyxfällan i kväll - kan bli intressant.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0