återigen helg

det går snuskigt fort nu måste jag säga.

med allt!
Våren formligen vräkte sig över oss och exploderade i blommor, blad och GRÄS!
Många har riktigt jobbigt nu.

I natt vräkte det ner regn och idag ser vi stora "sjöar" på åkrar och ängar.
Dessutom försvann värmen - skönt tycker jag, men inte övriga familjemedlemmar...

Men det köper jag om de bara kunde fatta att jag inte heller vill ha så väldigt varmt inne.
Nåväl, allt går - till slut.

Idag har jag varit och fixat present till clara, köpt blommor åt gubben och varit med sonen till Gävle.
Han ska vara OK för träning nu och jag hoppas att han kommer att klara av att spela utan smärta och utan fler skador.

Maria har varit och dömt sin första match idag och jag tror hon är nöjd - trots att hon var gräsligt nervös innan.

Nu sitter vi här vid köksbordet med varsin dator och "glor".
Jag ska sussa snart eftersom jag har sovit så dåligt ett par nätter nu kan det behövas.

Men risken är väl att jag blir kvar här och bara googlar runt - orkar inte lyfta på arslet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0