en helt vanlig måndag

Jag klev upp när klockan ringde - eller var det ett sms?
ja, ett sms var det ju ;)

Åsa skickade en hälsning om att det skulle gå bra nu det sistaste sista!
Det tackar vi för...

Jag gick upp - tog frukost och hoppades på ett schema - som jag fortfarande väntar på f.ö.

Har haft kontakt med Mia - lillskruttan - tänker på er de ska du veta!
sedan var jag till Gunilla en sväng och hälsade på - spelade lite kort...jag ÄLSKAR att spela kort, tyvärr blir det inte så ofta nu för tiden :'(

Efter det åkte jag och införskaffade mat och sedan åkte jag och sällskapade "firman" på lunchen.
Kaffe på maten tog jag hos Jessica - alltid lika trevligt att träffa henne
så kul att vi "hittade tillbaka" efter en massa omvägar sedan vi slutade skolan - en riktigt bra vän!

Sedan kom vi till dagens riktiga höjdpunkt -NOOOOOOT!
Handla mat - bläääää

Men jag genomled det också innan jag äntligen fick komma hem.

Gjorde tacos och hade flera av mina ungar här - Micke, Mattias och Kim var "bonus" idag
De badade och härjade i poolen...

Sedan har jag suttit och letat boende i Stockholm för nästa vecka - men det var inte så lätt som jag trodde det heller, men jag kände att det boendet jag hade skulle bli lite för dyrt - 3400 kr för tre nätter - på vandrarhem.

så jag letade annat och har nu bokat in mig tre nätter på Sergel Plaza vilket "bara" kostar 3100 kr

Men det är ju sista gången i Stockholm vad gäller skolan så det får väl bli så då.

Sedan är det klart med att Micke och Isabell följer med till Tallin
ska bli sååå roligt fast jag tänker såklart på Mia också.

Fast vi får hitta på nåt kuligt senare.

Nu ska jag maila Lotta om Newbody som ska beställas.




(bilderna på kläderna har jag lånat på newbodys hemsida >www.newbody.se<

Ha det bra så länge


Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max

ja jag har läst att för de flesta så tar de slut innan 3 veckor, men de är ju skitbra att ha i kylen :)

2010-05-25 @ 22:05:10
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0