Gissa...

om det va extremt skönt att få ett speciellt mail idag!

"Hej Annika o Mia,

 
Bra jobbat.  Hoppas ni är nöjda - för det är jag."

Kan det bli bättre? Jag är sååå stolt över detta och lika stolt över att vi nu ÄNTLIGEN har fått vår uppsats klar.

Mia och jag har verkligen lagt ner väldigt mycket i denna uppsats och som sagt
FAAN VILKET TEAMWORK vi har!!!

Jag hoppas att det fortsätter efter att studierna är över.

Nu kanske jag kan återgå till mitt vanliga jag igen - eller är det sån här jag blivit?
nä, jag hoppas inte det...

Vi ses ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in! :)

2010-05-20 @ 02:14:37
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Va duktiga ni är. Grattis. Jag är inte ett dugg förvånad så ambitiösa som ni är och har varit. Bra jobbat båda två. Nu är det inte många dagar kvar, kämpa på de sista timmarna. Hälsa Mia.

Många kramar och varma tankar från mig.

2010-05-20 @ 08:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0