I´m sorry

Jag lovade att ha ett bh-party och frågade om ni va intresserade...
Tyvärr har jag nu precis fått svar av UNDERVERKET och i bästa fall i december!!!

Men vad säger ni, ska vi dra till Borlänge?
Vi kan ta en dagstripp, fylla min bil med shoppingsugna kvinnor, åka till Underverket i Borlänge och fynda på kupolen efteråt?

Vad säger ni?
Jag kan ha sex st med mig så sex positiva svar och vi kan boka en dag.

By the way
Jag fick en gliring igår på ÅIF herrlags gästbok ;)
Det är inte klokt vad avis denne människa är som skriver detta bajs på dessa sidor!

Han kan inte ta att Pelle spelar i utvecklingslaget - så sjukt avundsjuk!!!
Pelle är väl en enastående förebild för dessa pojkar?

Ska man bara sluta från en match till en annan? Nej Hejja Pelle som kan å vill!
Detta ..... som skriver i gästböckerna har väl förmodligen aldrig fått chansen att spela i representationslaget - inte ens om det skulle ha fattats folk...


Nu har jag gnällt av mig lite och egentligen tycker jag att det är ingenting när folk kräks ut skit för något som alla andra tycker är bra!
Årsunda IF fotbolls hemsida leder - det är mer än man kan säga om många av konkurrenternas hemsidor...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Morsan! Hoppas jag har en plats där va? ;)

2010-05-07 @ 12:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0