lessen

jag fattar inte vad jag har gjort för ont!!!
nu har det hänt igen...

-2000 kr

eller så inte!!!


skulle nog behöva ett sådant här tror jag...

Men men.
Idag har vi suttit och väntat Mia och jag på att schemat skulle komma ut med opponeringstiderna.
De kom - till slut.

Efter att ha lagt upp en strategi så åkte jag och hämtade Maria och sedan drog vi till Valbo för att köpa en TV och en DVD till kära mamma!
och så har vi fixat present till Roland också.

Nu sitter jag här, proppmätt efter att ha fikat hos mamma och senare hos Lotta.
Bella har fått mat och jag har promenerat med henne och ska så småningom skriva ut uppsatsen och börja läsa.



Hon är rätt fin "Bella"


nostalgi






Avslutar med en bild på charmtrollet som var med idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0