like...like not!

Idag har jag mest bara SLÖAT!!!
Det har varit underbart toppenskönt att inte ha någonting som man MÅSTE göra.

Det har också åskat idag och det gillar jag också - det blir nån skräckblandad glädjekänsla, man känner sig liten!

Jag har varit till Gunilla och fikat - det är alltid trevligt att prata bort en stund med goda vänner...
Därför fortsatte jag till Lotta på eftermiddagen...

Har också varit på fotboll idag. Själva resultatet var väl inte så trevligt, men sällskapet fanns inget att klaga på.
Gunilla, Karin, Mattias Lu och Rasmus åkte med mig. Lotta, Clara, Carro och Maria kom också sedan var det ett rejält gäng årsundabor som packat väskan och dragit sig till Järbo...
Det va vad jag verkligen gillat med dagen!

Det jag INTE gillat är att jag inte kan sova!
Jag gillar inte heller att Årsunda åkte på stryk på grund av en "Årsundaunge".
Däremot gillar jag denna unge så skulle de nu promt bli som de blev va de bra att det blev så på grund av honom!

Sen gillar jag inte att Mia mår dåligt!!!
Hon har lite jobbigt nu och jag tänker på henne HELA TIDEN och försöker telepatera styrka och kärlek till henne...

Nu ska jag bjuda på lite bilder från mobilen - de e inte så ofta man tömmer den på bilder tyvärr...

Men först lite fotboll ;)

Denne Årsundaspelare var min favorit idag!

ett försök att fånga alla vitsippor...måste vara rekord i år!

Detta charmtroll fick jag "låna" en dag... här myser han i solen med festis och macka


Jag bara älskar åskhimmel!!!


Mitt absoluta favoritställe när det gäller glass!!!
Synd att det är såååå långt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0