mycke nu

opponerat och försvarat = klar
nu är det bara ändringarna kvar och trots att det lät som jättemycket så var det egentligen inte så mycket när vi hade det enskilda samtalet...

Igår skrev jag att det skulle komma bilder senare så vi börjar väl med det då;

Dessa fick jag av mina ungar i mors dags present!!
Vi va ju också på fotboll igår
flickorna spelade

sedan va vi till Roland och grattade honom för att han fyller år
(egentligen idag, så GRATTIS!!!)


Ja inga fler kort därifrån, men dessa får representera kalaset ;)
Men kort på våra charmtroll kan man inte få för mycket av eller vad säger ni?


Sedan kan måste jag bara visa mitt rum



OCH
till sist...inte bra med tunna sulor när man ska gå långt och mycket i Stockholm
De sprack mitt itu


Kommentarer
Postat av: Carina

Krya på dig vännen.Synd att skorna gick sönder,men dom behöver du ju inte nu när du måste ligga nerbäddad i sängen.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0