Tänk er..

att ni sitter i en stor sal, med c:a 200 personer. Man har nyss ätit och är jättemätt,
man har fullt av trevliga människor omkring sig och man tänker;
"Gud vad jag har det bra. Gör saker som jag tycker om att göra, för och med de människor man tycker om...man har haft tur i livet..."

Så blir det dax för prisutdelning av föreningens finaste pris och man hör sitt namn ropas upp följt av ett hejdundrande jubel och applåder.
Man fattar ingenting, men går upp på scenen och får mottaga ett kuvert fyllt med uppskattning.
LYCKA!

Detta hände mig idag och jag är fortfarande i chock! Jag hade INTE uppgett detta namn (mitt eget) utan ett gäng andra när vi hade möte där sektionerna skulle presentera sina representanter...

Jag är glad - jätteglad och TACK alla...

Jag grät där och jag gråter en skvätt nu.
Imorron ska jag fortsätta att vara jag och en sak är säker
Jag kommer fortsätta jobba för fotbollen!

"JUST LOVE IT"



Kommentarer
Postat av: malin

GRATTIS till priset det är DU värd...

2010-05-02 @ 09:13:52
Postat av: Lotta din fru för evigt

Ja det va du värd så jätte mycke du va inte ensam med att gråtta.

2010-05-02 @ 09:56:47
Postat av: Ingmarie

Grattis, till vad det än var för något! Får väl höra mer sen. Du har verkligen jobbat för det!

2010-05-02 @ 11:49:43
Postat av: Sofie

Grattis :)

2010-05-02 @ 13:12:12
URL: http://ingridlovisasofie.blogg.se/
Postat av: Carina

GRATTIS vad kul,kramar

Postat av: Maria H

Grattis, gud va roligt. Det har du verkligen gjort dig förtjänt av efter allt du gjort för ÅIF!



Kram

2010-05-04 @ 17:12:58
URL: http://kicken-08.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0