vad är problemet?

Man kan ju börja fundera hur en del människor är funtade?!?
eller - det har man väl alltid funderat, men nu känns det olustigt!!

Jag som trogen ÅIF:are blir så jävla förbannad när jag läser spelarnas/lagens gästböcker.
Vem är det som sätter sig över alla andra och klankar ner på dem?
Vad är det som gör att denne person tror att hon eller han är för mer än andra?

Vad är det som gör personen ifråga så mycket bättre?

Frågar du mig kan jag säga att jag tror denne person har ett makalöst dåligt självförtroende och mindervärdeskomplex!

Skit i sådana puckon som förmodligen inte ens kan varken spela fotboll eller skriva som ni gör.

Jag hejar på er i alla fall!
Stå på er - det är skitroligt att läsa era inlägg...

Stå på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0