mycket bra dag!!!

SOVMORRON!!

(bilden är lånad på nätet - googlade "sovmorgon" på bilder)

Välbehövd!!!
Sedan rev jag ur sängkläderna direkt så jag skulle vara säker på att det skulle bli gjort.
Men när det väl va gjort så gick resten av bara farten!
Byta gardiner, damma, slänga alla gamla tidningar, renbäddat, dammsuget och torkat golv!
NAJS!
sen i rena förskräckelsen av att det gick så bra blev toan städad också...


Efter det va vi till Gunilla och Krister å fikade eftersom hon bjussa på tårta efter ett vad som hon vann!!

(hon trodde Olle skulle bli kvar å jag trodde Andreas)

Sedan drog vi hem igen och jag gick till grannarna och pratade med Max och övriga som var där...

Sedan hem och direkt tog jag mig an köket så nu är det nya gardiner, ommöblerat och dammsuget därinne också.
Känns så tokskönt att det är gjort, kyl och frys samt hallen kvar uppe och röjet kvar nere bara
 (+ tvättstugan) så kan vi åka sen, med gott samvete ;)

Jag har till och med börjat packa lite.
Med andra ord är jag riktigt nöjd med mig själv idag!


I morron väntar hallstädning, vidare packning och tvätt...
och kanske - kanske blir det lite röj i källaren...

När du vaknar upp mitt i natten
och du ger mig en puss på min kind
då är lyckan så fullkomligt nära
som en värmande kärleksvind

Då finns det som jag alltid önskat
så nära mig här tätt intill
det är bara din närhet jag älskar
det är bara med dig som jag vill

Vet du om att det finns inget större
än att älskas utav dig
som det gränslösa lyckoruset
som du alltid ger till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0