7 veckor

har jag jobbat
Det är helt otroligt!!!

Det går sååå fort.

Jag gör samma sak mest hela tiden men har man med olika människor att göra så
blir det inte samma i alla fall.

Just nu sitter jag å funderar på vad jag ska fylla helgen med...
Kanske lite planering av rum, riva tapeter, boka boende,
FOTA FOTBOLL!!!

Yes
Jag ska på P11´s cup på IP i morron för att fota och skriva lite om det.
Det blir mitt allra sista inlägg på ÅIF fotbolls hemsida.
För den här säsongen i alla fall...

Men vissa saker gör att jag känner mej extremt trött på fotboll just nu.

Nästa år tror jag att jag ska ägna mig åt schack eller trumpetspelande i stället.
Då rår man sig själv och slipper bry sej om andras åsikter.


Men känner jag mej själv rätt så sitter jag nog där redan i februari och kikar på nån träningsmatch!

Men håll med om att vissa saker kan få en att bara ge upp å skita i allt!

Men som en klok vän sa;
Man behöver inte göra antingen eller, man kan göra men bara vara å!

Det ska jag sträva efter under kommande säsong - det finns ju fler som kan jobba också?!?

Nåväl, på torsdag har jag bingon igen och faktiskt - jag har saknat det!
alla människor som spelar, alla som jobbar där och alla är GLADA!
eller - nästan i alla fall - finns gnäll där å, ibland.


Nu har jag fått gnällt av mig så nu kan jag nog vara snäll ett tag till när ni möter mig
men säger fel personer fel sak så...

ja då skiter jag i alltihop å ger upp.
Try me ;)

Nu sova - om jag kan efter nyheten jag fått idag som jag får vänta ända till på måndag för att få veta slutet på;)

alla tummar hålls i alla fall...


Nu
Puss å sov gott


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Det där med trumpet låter väl inte så tokigt. Axel skulle nog bli glad åt att få en träningskompis. Du är välkommen med på Världen barngalan på Drömfabriken idag mellan 14.00 och 17.00, där blir det en massa uppträdanden bl.a. med trumpet så kan du lyssna in dig på framtida repertoar.

2010-10-02 @ 09:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0