AJ!

eller
inte...
Nej det gjorde inte så ont faktiskt, man stressar upp sig för att ta en spruta
och tror att det ska göra skitont - å så känns det inte!

Jag fick dessutom två sprutor eftersom jag inte hade tagit stelkrampsspruta på länge.

Men nu e de gjort - för Hasse och mig i alla fall - för ett år framöver.
Maria och Rasmus ska ta en spruta till om en månad och sedan ytterligare en inom ett halvår.

Nu kommer vi till nästa fråga;
Ska vi till Lombok eller inte?
Om vi ska det rör det sig om ett par dagar och då måste vi ta malariapiller.
Kruxet är att det är en hel del biverkningar som följer med dessa piller...


Behöver man detta när man ändå får




nåväl...

Vi får fundera ett tag.
här har vi i alla fall funderingar på att bo...

Aneka Lovina

Goodway Hotel and Resort

The Haven Suites & Villas

Ja vi får se - inget är bestämt - inget är bokat

Det visar sig vad det blir för hotell

Nu mina vänner, ska jag sova
trots att det är så tidigt

sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0