i balans igen ;)

japp
Igår var det en riktigt bra dag samtidigt som det var en skitdag.
bra på så sätt att vi klev upp tidigt och simmade, fick mycket gjort på jobbet
gjorde en del bra övningar att använda i grupper.

dåligt på så sätt att jag var helt slut när vi äntligen kom hem. Vilket resulterade i ett utbrott
och sängen före 20.00.

Men som jag har sovit i nat!
toppenbra!

Idag har jag varit till Gävle en sväng på jobb - en upplevelse på flera vis.

Mat och lite planering nu på kvällen och i morron är det dax för simmning igen!
Sedan ska jag med bästaste Jessica och bowla och sedan hem till henne...



Har sen jag kom hem skrivit lite om eftermiddagens jobb
fixat mat
hittat ännu mer roligt att använda i gruppsammanhang
tvättat
kollat lite på gammalt inspelat
planerat för ev fortsättning av vårt "nya" liv

Det visar sig och jag kommer självklart att berätta här när det är klart och bestämt :)

Snart kommer Hasse hem också, och hur skönt det än är att vara "ensam" så fattas det nåt.
Men det är väl inte så konstigt, snart har vi varit tillsammans i 25 år och då är man
van att det finns någon vid ens sida alltid.


Men en natt till klarar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0