arg

Varför tror vissa människor att det bara är de som räknas?

Vad får en människa att tro att man blir trodd på och omtyckt om man pratar skit om sina tidigare vänner/relationer/män/hustrur?

Jag blir galen på sådana skitsnackare som försöker samla pluspoäng
för att ligga bättre till.
Mej får man bara minuspoäng av och nu skiter jag i ....

Just!

Idag har vi varit till Kilen på fotbollsgolf.
Riktigt najs!
Mysiga människor - som utstrålar positiv energi!!

TACK JOHAN!!!
för att vi fick vara med trots att vi höjde medelåldern ganska rejält!!!




Häromdan va jag ute å fotade lite sådär för skojs skull
Hösten är ju lite av min årstid även om det jag egentligen gillar är att vi har
fyra årstider som är så pass olika varandra.


Äpplen har vi MASSOR
vill någon ha så var så goda!!!



Å så jag med min himmel!


Det är något magiskt över det!

Nu ska jag blogga på ÅIF-sidan innan jag ska sova.
GNATT!


Kommentarer
Postat av: Maria H

Hej!

Vem har gjort dig arg nu? Tur att ni hade en så mysig kväll i Kilen, hoppas du blev på gott humör igen ;o)



Min blogg, som du har länkat till, den har jag avslutat, men länka gärna om till http://mariahedq.cybersite.nu/, min nya hemsida med ny blogg och en massa annat...



Kram Kram!!

2010-09-05 @ 16:40:28
URL: http://mariahedq.cybersite.nu/
Postat av: JOHAN!!

tack ska ni ha :) en gäng 20åringar åh Hasse & Annica! jäkla rolit att ni kom förbi

2010-09-07 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0