I´m so sorry...

jag har varit helt hopplöst dålig på att uppdatera på sistone...men i veckorna jobbar jag så jag inte hinner eller orkar, dessutom finns det inta så väldans mycket att berätta om...

Och helgerna är liksom fulltecknad med annat.

Som nu i helgen - Fredag, efter jobbet = TRÖTT vilket resulterade i en mycket tidig nattning för min del.

Lördagen startade med Flickmatch i Valbo
en match som de spelade tokbra i första halvlek sedan blev det lite
annat motstånd från Valbotjejerna som insett att Årsundas brudar inte var att leka med.

Slutade i förlust för Årsunda:(


Direkt efter den matchen åkte vi till Årsunda för att se Rasmus spela.
Kungsgården stod för motståndet och det såg riktigt bra ut från början...ja egentligen ända till sista minuten då en gigant i vit tröja mejade allt i sin väg och skottade in kvitteringen 2-2.
:(

Efter den matchen passade vi på att äta sedan drog vi ner till Åkra för att gratta stora dottern.
Grattis igen ;)



Söndagen startade med en halvlek Dammatch...
Årsundadamerna såg starka ut och spelade också oavgjort 1-1.
Däremot är det riktigt irriterande att lyssna på Gävlelagsföräldrar...
Jag kan också gnälla, men inte hela tiden och inte på allt och definitivt inte så HÖGT.

Därefter drog jag och Maria in till Sandviken för att se Team Kundvagn spela kkorpfotbollsfinal.
Glädje, glöd och gemenskap - "the tripple-G"

Och de vann - vilken glädje ;)

GULDPOJKAR

Nåja - det är inte slut här...

Maria hade en match på IP som hon skulle döma.
P8
sötare än så här är svårt att bli


Denna fotbollshelg slutade bra för även denna match vanns av Årsunda

B-laget har också spelat, i Hille, men jag hoppade över den matchen vilket förmodligen var tur eftersom det var en förnedringsmatch.
Dålig uppslutning från spelarna gjorde att man spelade med för lite folk.
Grymt dåligt tycker jag, men så är det - alltid på hösten...

Nu har en ny jobbvecka börjat och här sitter jag mitt i natten fast jag behöver sova.
Vad gör man inte för sina läsare?
Om jag nu har några kvar efter den dåliga uppdateringen...

Men om ni börjar prenumerera på min sida så ser ni när jag gör uppdateringar...

SOV GOTT!

"Säg till om jag stör",
sa han när han steg in,
"så går jag meddetsamma".
"Du inte bara stör",
svarade jag,
"du rubbar hela min existens.
Välkommen."

Eeva Kilpi


Kommentarer
Postat av: carolin

tack så mycket för gratulationerna och presenterna!!

trots att jag inte uppförde mig och stannade när ni kom på besök..

/kram från stora dottern

2010-09-14 @ 14:16:24
URL: http://saracarolin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0